Jag ska åka i morgon

Hej allihopa. Jag är nog nästan säker på att ni inte läser det här på:
Lördagen den 19/2-11 klockan: 23.37...... mycket :D.
Jag ska bara säga att jag kommer att åka till hotellet i morgon (söndagen
den: 20/2-11) och då kan jag inte blogga på typ tre dagar :(. Men var inte ledsna,
kirby8 kanske skriver i bloggen tills jag kommer hem ;) :) :D.
Jag kommer till och med se: Hotell Gyllene KNOrren filmen imorgon ;) :D :P.
Till er (smileysar..... Jag har inget annat) : :) ;) :D :thumbup: :P ;P :love: :cool:
:love: :love: :love: :cool: :thumbup: .
Ni är bäst för mig, minna blogg läsare :love: .
Ja, det var det jag skulle skriva nu.......... Jag måste pakka för att jag ska ju åka
till ett Hotell!
Hejdå allihopa :love: ;) :) :D.
:love: :love: :cool: :cool: :love: ;) :) :D :P ;P :thumbup: .

Kommentarer
Postat av: mllm

2011-02-20 @ 11:53:37
URL: http://www.mllm.bloggplatsen.se
Postat av: mllm

förlåt för min tomma kommentar! klickade fel :$

men iaf så ville jag fråga om blogg.se är bra???

kolla gärna min blogg.

2011-02-20 @ 11:56:20
URL: http://www.mllm.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0