Hur jag fick namnet: dizzed

Hej allihopa. Nu ska jag skriva hur jag fick namnet: dizzed:
Jag har alltid kallast för dom här namnen: Disse, Dais, DisseD,
DizzeD och mer :D. Så mitt spel namn är nånting av dom namnen
jag kallas (min familj kallar mig för dom orden). Jag hade en annan
panda på panfu förut, för länge sen. Förut när jag hade min panda på panfu
(som inte är den panda jag har nu) så var den förra staden på panfu :P.
Min förra panda på panfu hette kanske: DisseD. Men nu har min förra panda
på panfu försvunnit eller vad man ska säga ;( :( ;( :( för att jag hadde inte loggat
in på den pandan på jätte länge ;(. Så jag gjorde en ny panda och då fick den hetta:
'dizzed'' så då började jag att spela panfu nästan varje dag för att det var så kult :) :D.
Oktober den 24/10-10 så blev jag guld panda :D :thumbup: . Så fick jag namnet: dizzed.
Hejdå allihopa.

Kommentarer
Postat av: Lola100

Jättefin blogg! Jag hade samma design som du i en månad, vi har väl samma design smak? ☺

2011-02-12 @ 20:29:22
URL: http://kaninpanfulola.blogg.se/
Postat av: Pandania00

Coolt :)



Jo titta in på min blogg så kan du se "hjälp" saken jag anordnade. Jag hoppas du blir glad ;)

2011-02-13 @ 14:31:43
URL: http://pandania.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0