Hinner tyvärr inte så mycket

Hej allihopa. Jag hinner tyvärr inte att skriva så jätte mycket.
Jag ska snart sova. Så jag måste skynda mig att skriva. Jag
vet inte på vad jag ska skriva för något??? Jag ska skriva om
kanske alla ändringar som ska komma till bloggen:
Jag kommer att få en Cbox snart :thumbup: :D :). Jag kanske
ska ändra bakrunden, texten om det går, ändra på där man skickar
kommentarer och mer. Det var lite om ändringarna jag kanske ska
göra på bloggen. Nu ska jag skriva om vad jag tror att jag ska göra
i skolan i morgon (jag jissar på några) :
Först ska jag ha MA (Ma är matte).
Sen ska jag åka skriddskor i skridskor banan :thumbup: :D ;).
Sen är det nog lunch :P.
Sen är det kanske mu (mu är musik) eller sv (sv är svenska) eller
nånting annat.
Sen är kanske skolan slut.
Nu har jag nog inte tid att skriva mer för att jag måste skynda mig NU!!!!!!!!!!!!!
Klockan är för mig: 21.00!!!! :bigeyes: . Aaahhhh!!!!! Jag måste göra mig klar NU!!!!!
Förlåt om jag skattar eller vad jag gör men jag måste skynda mid så.......Hejdå allihopa.

Kommentarer
Postat av: Kirby8

Du hinner inte skriva ett inlägg för att du måste sova och jag hinner inte skriva nånting på rästen av veckan :(. För att jag ska åka bort men jag kommer hem på måndag nästa vecka ;). Så jag kan inte blogga på rästen av veckan :(. Det var bara det jag skulle skriva. Nu måste jag skynda mig......Hejdå ses.

//kirby8.

2011-02-03 @ 15:02:40
URL: http://dizzed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0