Herr NAMLÖS har ett namn :) + nånting konstigt med Rosi

Hej allihopa!
Ursäkta, att jag inte har blogga på ganska länge,
men det var inte det som detta inlägg skulle handla om!
Jo em......... Ni minns väl att jag fick bli Guld panda på Panfu
i ett helt ÅR :D :cool: , och så fick jag 2 woobys (INTE Woodys) gratis :D :love: :cool: .
En av dom två woobysarna var en tjej som hette: Lolo ;) :D :love: ,
och den andra av Woobysarna Var namnlös :(. Men nu har han ett namn :D,
tack vare en av minna bästa vänner på skolan ;). Nu heter min Wooby som var
namnlös Han heter:......... Fluffy :love: :D ;) :).
Så snart kanske Rosi, Woody, Lolo och Fluffy gör ett inlägg tilsammans ;).
Woody, Lolo och Fluffy kan ingenting om att blogga :| men det kan ju Rosi,
så Rosi får hjälpa dom med  bloggen :D.
Jag vet ju hur man ändrar färg på texten nu så då kan typ:
Woody ha blå färg (blå är Woodys favorit färg),
Rosi kan ha rosa färg (Rosi gillar rosa),
Lolo ha............. Vet inte?
och Fluffy ha........ Orange eller?
på färgen på alla inlägg :D.
Ja ja vi får helt enkelt se ;).
....... Jag har märkt en sak med Rosi :( :
Hon har varit så ledsen och kollar neråt meddans hon går ut ur min träkoja och öppnar dörren... men hon stänger sedan inte dörren och kollar i brevlådan :(,
sen så ser hon mycket ledsnare ut och sen går in igen :(.
Sen låtsas hon att ingenting har hänt, som att hon väntar på nånting hemligt :O :| kanske, kanske inte!
Jag tror iallafall att Rosi väntar på ett tillt brev ifrån Honey ;).
Jag tror minnsam att Honey fiksar någonting jätte, super Coooolt i nästa brev till Rosi ;).
Jag tror också att Rosi kanske är lite kär i honey ;).
Men jag tror inte att Honey är kär i Rosi :( :|.
Men jag vet inte ;).
Hejdå allihopa ;)!
P.S. Om ni är nya bloggläsare så:
Bilder på rosi och Honey:
Honey är den tiger randiga Bollyn och Rosi är den Rosa bollyn ;).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0