Hej! Kirby8s tiger bolly här :D :P

Hej alla! Hi ho är mitt lycko ord :D.
Jag är kirby8s Tiger bolly på Panfu.se .
Ja, ni undrar säkert: Varför är kirby8s
Tiger bolly glad? Jo, det ska jag berätta :D.
Jag.... :blush: ok..... när jag tänker på det så
blir jag glad men sen..... Är det nog inte så bra för mig men
...... varför :S :question: .............
...................................................................
Jo det är så här: 
Jag har gjort ett brev till Rosi (dizzeds rosa bolly) :blush: ,
och exsakt så här skrev jag på det:

Hej Rosi!
Jag är en vanlig sälsynt bolly som behöver vänner.
Min ägare heter: Kirby8, och din ägare heter: dizzed som jag vet!
Din ägare och min ägare är bästa vänner.
Så jag tänkte om vi.............
Skulle....... Ja ja...... Jag säger sen.
//Tiger bolly.

Jag skrev det på ett papaer så klart men...... :S.
Nu har jag redan skickat brevet till Rosi....... :blush: .
Rosi kommer att få brevet i morgon :S.
Som tur var så skrev jag inte att jag är kä....... (svälj) :blush: .
Kirby8 sover på sin sova nu så jag borde också sova i min barnvagn........ Men kolla :D :
Ett brev från dizzed ligger på kirby8 som sover :). Så när kirby8 vaknar i morgon så kommer hon
att se brevet :D. Få se vad står det där :S..... Det står typ:
Hej kirby8 och alla.....
Men nu ska jag väl inte avslöja det heller ;).
Ni får se det brevet i morgon..... och ni också kanske får se brevet jag skickade till Rosi :blush: .
Ja ja. Hejdå allihopa och sov kått ;) :D :).
//Tiger bolly Jag har inget namn än :mad: .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0