Förlåt, var hos min kusin

Hej allihopa. Förlåt, jag skulle ju försöka att skriva många inlägg till bloggen idag.....
Men jag var hos min kusin ganska länge och så handlade jag och min mamma i affären,
så det blev en jätte lång stund tills jag var hemma igen :S.
Men jag kanske, bara kanske skriver många inlägg nu.... Eller senare så klart :P.
Jag fick köpa ett: The Sims 3 spel, när jag var på hotellet....... Det är min och min systers
spel :P.
Så jag ska spela The sims 3 spelet nu med min syster :P.
Så vi får väl se om jag kan skriva mer inlägg idag :P ;).
Ses ;), Hejdå allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0