Förlåt och ett tack

Hej allihopa. Förlåt för att jag inte har skrivit nånting på ganska länge men
jag hade lite saker att göra:
Spela panfu,
göra Alla hjärtans dag presenter,
skriva lite i Panfu saga del 8 (den kommer snart)
och mycket mer :(.
Men nu ska jag blogga en liten stund!.....
Tills klockan blir: 18:15 eller mindre eller mer :(.
Jag kommer snart att göra lite Alla hjärtans dag design ;).
Tack Pandania00 för kommentaren, och hjälpen som du skrev
i ett inlägg på din blogg :D. Jag har ganska många som läser min blogg nu
Pandania00 men jag får nästan aldrig några kommentarer och så tror jag inte
att några pandor (på Panfu) inte läser min blogg :(... Förutom jätte några :(. Och så
är ingen med i tävlingarna (förutom 1) :(. Men jag tycker ändå om min blogg jätte, jätte mycket :D.
Hejdå allihopa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0