Får gäster ikväll så ska försöka att skriva mycket

Hej allihopa!
Japp, jag får gäster ikväll som det står på rubriken :).
Jag har 2 bästa vänner på riktigt och en av dom kommer hem till mig :D,
det är jätte, jätte bra för att min bästa vän som kommer hem till mig idag
bor LÅNGT borta från mig :( och vi täfas typ bara 2 eller 3 gånger om året :( ;(.
Men nu kommer hon och då blir jag JÄTTE glad :D.
Hon kommer att sova över hos mig så då tror jag inte att jag eller kirby8 kommer
att blogga på några dagar :(. För att jag ska ju leka med en av minna bästa vänner
och kirby8 skulle åka till ett hotell imorgon ;( :(.
Men jag åkte ju till ett hotell så då får ju kirby8 också åka till ett hotell :)..
Ni undrar väl hur jag vet det, eller? Jo:
I går, kväll INNAN klockan 8 (klockan var typ 7 då) så möte jag kirby8 (som ni vet på inlägget
under) och sen när hon skulle logga ut då sa hon INNAN hon loggade ut, det här sa hon:
Jag kommer att åka till ett hotell i övermorgon, men du kan ju blogga tills jag kommer, eller?
Då svarade jag:
Ok.... Men en av minna bästa vänner kommer hem till mig då, så då klan jag tyvärr inte blogga!
Men kirby8 är hemma (hon åker bort till hotellet imorgon :( ) och kirby8 är INTE guld panda och det är ju.....
GULD PANDA DAG, IDAG :D :) ;) ;P :P....... Fast jag är ju redan guld panda i ett helt år men jag blir ändå
glad för att alla andra som inte är guld pandor blir jätte glada ;) ;P :D :love: .
Ja, ja.
Jag ska försöka att skriva många inlägg om jag hinner..... jag har ju mitt rum att städa och så tills min bästa kompis kommer :/, men ska försöka :D.
Ja, det var, det jag skulle skriva nu men jag skriver nog senare ;P :D.
Hejdå allihopa!

P.S. Minns ni att kirby8 skulle skriva för länge, länge sen ett inlägg om äventyret: 'Min son är en pirat'' .....
Ganska sent men hon kommer att skriva det inlägget snart tror jag :D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0