Drakar :love: :cool:

Hej allihopa. Jag har gjort drak-bilder på: Paint, på min dator.
Här är dom:
Den första draken (eld drake):

Fin va ;) ?
Den andra draken, en drake som sprutar vatten, inte eld (ser ut som ev val :D) :


Den tredje draken (en undervattens drake) som äter fiskar:

Den fjärde draken (en undervattens drake) som är vän med fiskarna:

Den draken ska vara lång ;).
Den femte draken (en feg och rädd drake) :

Titta, den är rädd för en liten fågel :D.
Den som var mest lik en drake var den första tycker jag ;) :).
Och här, en bild på en Dinosaurie :D :

Gullig :love: .
Ja det var det jag skulle skriva idag (och kom ihåg att jag har gjort alla bilderna ;) :) :D)
Hejdå allihopa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0