Cbox är här :cool: + lite annat prat ;) (Intervju)

Hej allihopa. Den här normala texten är dizzed :) ;).
Japp :). Och den här tjocka och svarta texten är kirby8 ;) :D.
Har ni sett eller? under Molle (Molle är mitt blogg djur) så är det en
Cbox :cool: .
Japp ;). och det var där vi bestämmde att vi skulle göra ett tillt
inlägg till bloggens som ni kan läsa på Cboxen ;).
Cbox = chatt box ;).
Japp :) ;). Jag och dizzed har chattat ganska länge i den men det
är ju bara kult ;) :).
Japp :D. Kirby8 kan vi göra en till liten Intervju med varandra igen?
Varför???? Vi har ju redan gjort en!
Ja men vi kanske har andra: Favorit djur, favorit matt och sånt nu ;).
Ja ja, som du vill då ;) :D.
Jag frågar dig först!
Ok ;) :) :D.
Intervju:
Om dizzed:
Vad är din favorit matt: Fisk :P och julbord :D :P.
Vilken är din favorit färg: Gul :P.
Vad är ditt favorit djur: Oj, många :P. Ja ja här är minna favorit djur:
Elefanter, katter, spekhuggare, Dinosaurier, drakar, fiskar, Kanske ormar, möss
och kanske mer :P.
Om kirby8:
Vad är din favorit matt: grönsaker :P nää skämta min favorit matt är: godis så klart :P :D.
Vilken är din favorit färg: Förlåt men säger någon annan dag!! Ok?????
Vad är ditt favorit djur: Hundar :love: .
Vad blir 1000000+20-67 av delningen av 56 + 7 -88 5x4: Hörö, det är OMÖJLIGT :mad: :mad: .
Hi hi :D. Det var bara ett skämt ;).
Inte intervjuen:
Ja, lite prat blev det ;).
Japp :P.
Nu ska jag logga in på Stardoll eller Panfu :P.
Ok :).
Hejdå allihopa ;).
Hejdå allihopa :).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0