Blogg bilder ;)

Hej allihopa!
Jag och min kompis har gjort bilder på Paint på min dator ;).
Vi gjorde bilder till varandras bloggar ;), alltså:
Jag gjorde bilder till min blogg och min bästa kompis gjorde
bilder till sin blogg :D ;) ;P :P.
Här är dom:

Den här bilden är det en jätte gulig katt på <3 :love: :

:love: :love: :love: :love: .

Här är nästa bild :P:

Ja, ser ni att det står: D S på kattens öron på den bilden? Det står för:
Dizzed och SuperAnnis :P, det var min bästa kompis som gjorde katten på bilden :love: :P :D :).

Här är nästa bild:

Japp: Det blir mer att läsa i min blogg varje vecka :P.....Eller dag.......Eller nånting :S :D.

Det var dom bilderna, det ;).
Kommentera gärna vad ni tycker om dom :P ;) :D :).
Ses alla :P.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0