Arg på panfu :mad:

Hej allihopa. Jag är arg på Panfu för att jag kan inte logga in på Panfu :mad: :mad: :mad: .
Jo det gick till så här:
Jag skulle logga in på Panfu så jag tog fram sidan: 'Panfu.se'' . Sen så skrev jag mitt pandanamn
och mitt lössenord men då stog det att jag skrev fel pandanamn eller lösenord. Men jag var helt
säker på att pandanamnet var helt rätt :thumbup: . Sen så skrev jag mitt lössenord igen men då
stog det att det var fel och så skrev jag det igen JÄTTE NOGA men då stog det att lössenordet var
fel och så vidare ÄVEN ATT LÖSSENORDET VAR RÄTT :mad: :mad: :mad: :mad: !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja ja, jag hoppas att jag kan logga in igen. Hejdå allihopa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0