Är: Jätte trött och har lite ont i halsen :(.

Hej allihopa. Jag är dizzed nu. Ja.... Många av er är säkert i skolan men jag
är: Jätte trött och jag har lite ont i halsen :(. Så jag är hemma istället för att
vara i skolan. Så jag kommer kanske att skriva bara några inlägg på bloggen
idag. Jag är jätte trött och har ont i halsen på riktigt alltså jag är inte jätte trött
och har ont i halsen bara på panfu eller så, jag har ont i halsen och är jätte trött
på riktigt hemma. Kirby8 är i skolan på riktigt så hon kan inte blogga, men kirby8
kan så klart blogga när skolan är slut. Ja det var det jag skulle skriva. Hejdå allihopa.
P.s. Bli gärna med i tävling nummer 3 SNÄLLA!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0