Alla hjärtans dag design ;) :love:

Hej allihopa. Ni ser väl att jag har bytt bakrund till bloggen ;).
Ja, nu när det är Alla hjärtans dag imorgon så har jag ju gjort
en ny bakrund med hjärtan :love: . Jag har också bytt smileys
paket som ni ser ;). Nu vet jag hur man: lännkar en blogg ;),
hur jag visste det nu och inte förut? Jo:
Jag läste helt enkelt en annan blogg som sa svaret ;).
Även om den bloggen var på bloggplatsen men jag ser
en exsagt lika knapp som man skulle klicka på om man ska lännka
till en blogg ;). Allting är på plats och allting är helt parfekt med bloggen
nu ;) :love: . Jag ska nu se på Solsidan på TV. Hejdå allihopa och ha en
bra Alla hjärtans dag :love: .

P.S. Idag så funkar: 'level bostern'' på Panfu så skynda er!!!! ;). 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0