Mitt Jul-Rimm! :D.

Hejsan alla! :D.
Nu har jag TYP hittat på ett jul-rimm! :D.
Här är mitt Julrimm: :D :

Julen Är Snart här!
Jag undrar var granen är?
Men Jul-Granen kommer snart!
Och sen pyntas granen klart!
Jag ska baka en pepparkaka!
Som jag lätt ska få smaka!
Julbordet är så gott!
Och icke är det något blått!
Många älskar Jul!
För den är ju alltid kul!
Julafton 24!
Kanske hitta en liten myra!
Många tomtar har skägg
Men jag ska kanske skala ägg!
Ägg till ett julbord!
Vilkett härligt ord!


Hehe.. Bra, eller? ;) :) :D.
Jaja.. iallafall! :D ;) :).
Nu ska jag se en julfilm! ;) :) :D :P.

Kommentarer
Postat av: britta

Rimmet var roligt och jätte bra! :)

2011-12-19 @ 21:37:15
URL: http://brittaskoja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0