GuldBolly Med Varm Choklad :P.

Hej alla! :).
Rosi här! ;).
Och Woody! :cool: .
Och Guldbolly! :).
Jaa... Vi har nyss druckit varm choklad! :).
Japp! ;). Den var god... och varm.. :P.
Japp! ;) :).

Det där är JAG med min kopp där det står: "Choklad" ;P.
Ehh.. Ja... Fast det stog mera såhär: Ch-Ok-La-D :-).
Ärsch! :mad: .
Jaja.. iallafall! :).
Jag har redan druckit upp min Varma choklad! :).
Jag med.. Fast den var varm! :).
Jaa.. :).. Men vi hade Vispatgrädde i den varma chokladen.. Och sedan  kanel på toppen! :) ;) :P.
Gott är det! :P. Ni borde tästa! Men använd då inte för mycket kanel! ;P.
Ähh... Ja! :).
Och sen när guldbollydrack sin varma choklad med vispgrädde och kanel på toppen så fick han
grädd-mustash typ! :P.
Han såg nästan ut som tomten! :D :D :D.

:D :D :D :D.
Ärsch... -.-.... Men det var GOTT! :P :D :D.
Haha! :D. Jag och Rosi började att GAPP-SKRATTA! :D.
Och vi fick den varma chokladen för att det äntligen är... (Trumvirvel).... JULLOV!!! :D :D ;) ;) :) :) :P :P.
Äntligen slipper jag gå till pokopets-skolan! :D :cool: .
Men Woody, du har ju MASVIS med läxor som du har glömt till pokopets-skolan! ;).
Haha! :D. Woody, du har INTE glömt läxorna, du bara inte Vill göra dom! ;) :D.
Ähh... Jaa.... :blush: ..... Jag önskar att jag var klar med alla läxorna i julklapp tror jag nog! :blush: .
Hahaha! :D ;) :).
Men nu ses vi, alla! ;) :).


//GuldBolly! :D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0