Min och SuperKittys Talang-Jakt!!! Melodi NR 3, 4 och 5 ;).

Hej allihopa! ;) :) :D.
Dizzed här ;).
Nu kommer Melodi NR 3, 4 och 5 från min och SuperKittys Talang-Jakt ;).
Här är Melodi NR 3:

Och här är Melodi NR 4 ;). :

Kung Pigge ville bara att det skulle vara mörkt på hans "Melodi" -.- .
Så när han skrek "BRYT, BRYT, BRYT" Hela tiden så var jag tvungen att hoppa fram och fånga honom :D.
Min hand kom på hans panna..... Men sen var hela hans "Melodi" klar så.... :D.
Och här är Melodi NR 5 :D ;) :). :


Melodi NR 4 och 5 då var det mina 2 Angry Birds gosedjur som sjöng :D ;) :).
Det kommer fler Angry Birds gosedjur som kommer att göra sitt ;) :D.
Men det var dom idag ;).... Det blev 3 Melodier idag ;) :) :D :P ;P.
Imorgon kommer Melodi NR 6 och 7..... Kanske.... Om jag hinner ;) :P.
Hejdå alla/Allihopa ;) :) :P ;P :D.¨

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0