JIIPPI!!!! :D 1

Hej alla!
Kirby8 och Honey här ;).
Ja.... Kirby8, hur kunde du ha på dig GP kläder och.... Hur kunde du mata mig (Jag har blivit en GP bolly),
Och, och och...???
Honey, det säger jag imorgon ;), kom ihåg det ;) :) :D.
Mmmm........
Oj juste ;), man har fått en ny träkoja idag på Panfu ;).
Men den visar jag imorgon :D.
Hmmm.... Ok!
Kirby8, kan vi fråga om Dizzed och Rosi att dom kan komma imorgon?
Visst, visst ;). Men nu ska du sova, Honey ;).
Jaja... Ok!

Där sover han :D :love: .
Och min Marieta som är glad och flyger runt..... Hon blir alltid sådär "Hoppig" och "Glad"
när Honey sover :S....
Men nu måste jag vara tyst... Honey sover ju!
Jag berättar mer om "Den nya träkojan" och VARFÖR jag kan ha på mig GP kläder och mata Honey
(Kom ihåg, Honey är en GP Bolly) och sånt på "JIIPPI!!!! :D 2" ;).
Sees alla!
Kirby8, måste jag sova nu?
Ja, Marieta ;).
Marieta kommer att skriva med "Tjock" och
"Sne" text på alla inlägg ;).
Japp ;).
Men nu ska du sova, Marieta!
Ok då!
Ja... Hejdå alla! :).

Och:
//Marieta.
//Honey.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0