ICarly, Pizza, ingen skola och en Leksak :) + Mina kattungar ;) :love:

Hej alla!
Dizzed här ;).
Ja... Idag har jag fått ont i halsen och hostat :(..
Så jag fick inte gå till skolan :(.
Men sen blev det bätre :)...... Fast jag var hema hela dagen :( ;).
Jag ska äta Pizza till middag :P mums!! :D :P.
Men nu ska jag se i iCarly på Nickelodeon meddans jag leker med en liten leksak ;).
Jag vet inte varför, men här är ALLA mina bilder jag har på mina kattungar just nu :) :

Ja.... Ha en toppen dag, Allihopa :) :D ;) :love: .
Hejdå allihopa! Zez, Ses ;) :) :D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0