Det gick inte så bra......

Hej alla!
Dizzed här ;).
Ähh..... Om ni undrar HUR det gick när jag var i Stockholm så....... Gick det inte så bra :(.
Jo.. Först var det super bra och jag fotade lite saker med min mobil :P...... Men sen.... Så.....
Ville jag hem, Hade ont i huvudet, Måde lite illa och sånt :(.
Senare så åkte jag hem..... Och då märkte vi att jag hade feber :(.
Myycket feber :(......
Men nu är jag frisk, igen :D.
Jag har faktiskt varit frisk igår..... Och kanske i förrgår..... :D ;) :).
Hejdå!
//Dizzed.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0