Benny Bunnys Kykling Jakt!

Hej alla!
Dizzed och Kirby8 här ;).
Japp ;).
I Panfu i år ska man tydligen leta efter Kyklingar än Påskägg :S.
JAG SOM VILL HA PÅSKÄGG!!!!!!!! :( ;(.
DU VILL HA ALLT MED GODIS I!!!!!! Oj..... Förlåt :).
Men du får säkert Påskägg hemma ;).
Mmmm..... Ja :).
Men nu ska vi berätta om Kykling Jakten..... :).
Kykling Jakten är redan klar bara så att ni vet :( ;).
Mmmm...... Jag hittade ALLA 4 Kyklingar :cool: .
Synd för mig...... Jag hittade bara en ;( :(.
Hmm....
Men jag letade ÖVERALLT kolla:

Jag försökte locka hit dom eller hur det stavas.... :).

Förlåt men.... Ingen bra idé att skrika....... Kyklingen kan ju bli rädd och springa iväg :S....
Mmmm..... Du har rätt......
Men..... Ja... Såhär sa Benny Bunny:

Benny Bunny låter så rolig :D.
Japp..... Det har du rätt i ;).
Och kolla, jag liknar Benny Bunny :D :

Haha :D ;) :) :P.
Kirby.... Märker du en grej??? :S...
Vadå?
Hans Påskägg är borta...
Du menar Benny Bunnys?
Ja.... Alltså.... Benny Bunnys Påskägg är borta...
Hur kan han då ha Påskägg bakom ryggen????
Jag vet inte...... HAN HAR PÅSKÄGG BAKOM RYGGEN!!! :bigeyes: .
Det är ingen kattastrof..... Jag undrade bara VARFÖR han hade det när han säger att
"Påskäggen" är borta :S..... Jaja :P.
Iförrgårr så hittade jag... Eller hämtade jag den NÄST sista kyklingen :cool: .
Inte jag :(.
Mmmm... Men iallafall så sa han såhär då:

Rosi var med i hela Kykling Jakten :D.
Jag kommer kanske att visa vad jag fick i Påsk..... Men nu ska jag hämta mina Påsk presenter från Benny Bunny på Panfu :D.
Ok, ses :cool: :).
Ses ;).
Hejdå allihopa! :D ;) :) :P.
Hejdå alla! ;) :) :P :D.

Kommentarer
Postat av: Pandania00

Kika in på min blogg och se ifall du har vunnit tävlingen!



http://pandania.blogg.se

2011-04-27 @ 18:20:00
URL: http://pandania.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0